Het is bijna zover!!

6 april 2017 - Aguas Calientes, Peru

Vandaag vertrekken we met onze tour richting Aguas Calientes! Onze vrienden van de bus hebben last minute kunnen regelen dat ze ook met onze tour mee kunnen. We zitten met nog twee anderen Chilenen in de bus waar ik tussenin zit. We praten veel en ik kan ontzettend met ze lachen. Ik vertel ze verhalen over mijn reis en mijn leven en al gauw concluderen ze dat ik een echte Chileen ben. Leuk om te horen! We maken een tussenstop voor een almuerzo en hierna gaan we door. Het laatste stuk moeten we twee uur lopen om bij Aguas Calientes te komen, maar de sfeer zit er goed in! We zijn met een groep van acht en iedereen kan goed met elkaar overweg. De route is super mooi met allerlei spoorbruggen, gekleurde rotsen om me heen en een wilde rivier die naast me stroomt. Als we aankomen in Aguas Calientes is iedereen in een euforie , we juichen en lachen. Het dorpje is ontzettend leuk! Het zit bomvol hostels, hotels, restaurants en winkeltjes. Wij zitten in een hotel en dat is lekker luxe en niet duur. Over een halfuurtje 19:30, verzamelen we op het plein om meer uitleg te krjgen voor de tour morgen naa Machu Picchu!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade