vhocolade maken!

17 april 2017 - Arequipa, Peru

Ik word wakker met ontzettend veel buikkramp, misschien is het eten van gister toch niet helemaal goed gevallen. Ik zit de hele ochtend op de wc, niet echt ideaal.. positief gezien is het wel op het einde van mijn reis dus ben ik er oke mee. Het  is weer super mooi weer, dus ik lees mijn boek; water voor de olifanten, uit op het dakterras met uitzicht over de stad en de vulkaan! Hierna lopen Inez en ik wat door de stad en later op de middag hebben we een chocolade cursus. Dit zagen we gister ergens en het leek ons wel heel erg leuk om te doen voor onze laatste middag in Arequipa. We zijn met een kleine groep waar we horen over het onstaan van chocolade, welke landen hier een deel aan wilde bijdragen en welke soorten er allemaal zijn. We proeven om het verschil te merken tussen echte en neppe chocolade en maken op het eind onze eigen chocolade! Super leuk, deze neem ik mee voor mijn oma, aangezien zij kan genieten van chocolade.  Hierna pakken we onze spullen in en gaan we in de avond nog uiteten bij een leuk tentje, waar ik voor de laatste keer een typisch Peruaans gerecht eet.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl