Eindelijk in Cuzco!

5 april 2017 - Cuzco, Peru

Na een zware nacht in de bus komen we aan in cuzco! Het is erg hoog hier, namelijk 3,3 kilometer boven zeeniveau. Ik heb er tot op heden gelukkig nog geen last van. We nemen afscheid van Brittany en Justin die we ontmoet hebben in de bus en we wachten op Cristian en Jannie die binnen een kwartiertje ook zullen arriveren. We besluiten om een hotel te boeken voor de nacht, om het deze dag rustig aan te doen. Voor morgen hebben we een tour geboekt om naar Machu Picchu te gaan samen! Haast alles is inclusief dus dit is super! We gaan de stad in, maken foto's en hebben een almuerzo waarbij ik allerlei soorten stukken vlees probeer, zoals hart, bloedworst en darmen van een koe.  Hierna zoeken we alvast een nieuw hostel voor onze terugkomst van machu picchu en dit is ons gelukt! Een hostel waar veel meer jongeren verblijven dus dat is ook leuk, aangezien we het best rustig aan hebben gedaan afgelopen tijd. In de avond spreken we met zijn allen af, ook met Brittany en Justin van de bus. Het klikt goed samen en morgen vertrekken we hopelijk met zijn allen naar machu picchu! Justin en Brittany hebben namelijk nog niets geboekt.