In een stuk door naar Machu Picchu!

5 april 2017 - Cuzco, Peru

Vandaag zijn we om 01:30 in de nacht opgehaald met een transvib van Abuelita's huis. We zijn al vroeg op het vliegveld en de rit is kort maar vermoeiend door het tijdstip. Eenmaal aangekomen in Arrica, stappen we gelijk in een taxi die we delen met twee andere mensen naar Tacna in Peru. De rit is goedkoop en het gezelschap is goed! We kunnen goed overweg met Cristian en Jannie een stel uit Chili. Aangekomen in Tacna kopen we allemaal dezelfde bus naar Arrequipa een rit van 6 uur! Het plan is om direct naar machu picchu te gaan, om het op de terugweg rustig aan te doen. De rit ging redelijk snel en wederom aangekomen in Tacna kopen we een busticket voor Cuzco! Hetzelfde doen Cristian en Jannie, alleen nemen zij een bus later. We hebben twee uur in Arrequipa voor onze bus vertrekt dus gaan we samen met de taxi (30 cent per persoon) naar de stad om avond te eten! Hier is het werkelijk prachtig, oude gebouwen en er lopen hier allemaal van die typische Peruaanse mensen rond. Ik vind het al gelijk leuk hier! Inez en ik hebben de bus om 20:00 en we hebben een goeie plek helemaal voorin! We hebben twee mensen uit Amerika naast ons met wie we leuke gesprekken hebben en contacten uitwisselen, morgenochtend komen we aan in cuzco! EXCITED