Pisaq

9 april 2017 - Cusco, Peru

Vandaag moesten we uitchecken bij het hotel en zijn we gelopen naar het hostel waar we een reservering gemaakt hadden. We konden onze spullen achterlaten en zijn ergens gaan ontbijten! Hierna ontmoeten we onze vrienden weer om naar de markt hier dichtbij te gaan. Voor de busrit betalen we 5 soles (1,30) en de busrit is al een tour opzich. Als we aankomen worden we gelijk enthousiast, de markt is gigantisch groot met allerlei leuke tussenstraatjes. Muziek, typische Peruaanse oude vrouwtjes geweldig. Als we bij de markt aankomen raken we alle vier afgeleid en zijn we elkaar vrij snel kwijt haha. We winkelen een hoop en ook al is het spot goedkoop, ik als Nederlander probeer nog af te dingen en dat lukt! Super want de kwaliteit is erg goed en voor deze prijs haast niet te geloven. Hierna gaan Inez en ik naar een leuk lunchtentje waar we een bagel eten en hierna vertrekken we weer. We gaan naar ons hostel die super gezellig is en hierna gaan we naar een sushi tent. We nemen afscheid van onze inmiddels goede vrienden Christian en Janni, via videochat omdat hun eerder wegmoesten voor hun bus terug richting Chili. Hoe snel je zo hecht met mensen kunt worden is zo bijzonder. Vanavond doen we het rustig aan en morgen is waarschijnlijk onze laatste dag hier! Nog even goed genieten dus en dan richting de woestijn o yeah!