A day in Cuzco

10 april 2017 - Cusco, Peru

In de ochtend zitten we heerlijk in het zonnetje te ontbijten en doen we rustig aan, om 10 uur hebben we een citytour waarbij we rondlopen door de stad, maar ook pisco uitproberen en foto's maken met typisch Peruaanse kleding! Na afloop eten we ergens wat en lopen we daarna de stad uit om een ticket te kopen naar Huacachina! Dit lukt, erg voordelig ook! De rit is 17 uur en we betalen 24 euro! We hebben wel wifi in de bus en eten zit er ook bij inbegrepen. Hierna gaan we nog de marktjes af en lopen we daarna rustig terug naar het hostel. Ik dacht rustig, maar we konden amper lopen door de drukte. In de stad zijn vollop parades bezig aangezien pasen hier groot gevierd word gedurende deze hele week! Bizar dat oma's die er zo fragiel uitzien ineens bokskandidaten worden haha. Uiteindelijk ben ik door de drukte heen gekomen en zijn we weer in het hostel. Het hostel zit vol met Israëliërs en die praten graag met ons, aangezien wij ergens anders vandaan komen. Het word vanavond een gezellige avond in het hostel! Morgen middag vertrekken we naar Huacachina!