Welkom op mijn reisblog!

5 februari 2017 - Almere Thuis, Nederland

Hoi!

Ik ben Esmée en ik ga drie maanden op reis naar Zuid-Amerika. Ik heb een tussenjaar genomen en die wilde ik goed gaan benutten. Mijn moeder komt uit Chili en zij heeft een grote familie die daar allemaal nog woont.

Eens in de zoveel jaar gaan we op vakantie naar Chili, maar meer dan familiebezoek is het niet. Fijn, want veel zien we elkaar niet, maar nu ik ouder ben wil ik toch meer ontdekken over het land en hoop ik mijn spaans beter onder de knie te krijgen. Ik ben benieuwd naar werkelijk alles, de cultuur, de religie en naar de plaatsen waar mijn moeder zo enthousiast over verteld. Toen bedacht ik mij, waarom alleen Chili? Dus heb ik Argentinië eraan toegevoegd, want why not right?

Nog een pluspunt is dat mijn nichtje Inez er zal zijn, aangezien zij van plan is vijf maanden te reizen door Zuid-Amerika. Met haar ga ik dan ook gedeeltelijk reizen. Nadat dit idee op pootjes terecht kwam, werd ook mijn zus enthousiast en besloot zij voor drie weken een vakantie op te nemen. Samen gaan wij het Noorden van Chili afreizen.

Er staan dus al wat dingen vast, maar ik ben zeker benieuwd wat er allemaal op mijn pad gaat komen gedurende deze reis!

1. Reislogger:
    22 maart 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!