Arequipa

16 april 2017 - Arequipa, Peru

Vandaag komen we in de ochtend aan in Arequipa, het weer valt ons ontzettend mee ! Ik had het hier misschien iets kouder verwacht, maar het is heel warm en zonnig heerlijk! Ook fijn dat de overgang van de woestijn naar hier niet al te groot is. Inez en ik gaan op zoek naar en hostel en na een paar bekeken te hebben gaan we toch naar een hostel waar ik al eerder positieve reacties over gelezen had. We settelen ons en later op de middag gaan we naar een te leuk binnenplaatsje om hier te lunchen ( eigenlijk ontbijten ) , want dat hadden we nog niet gedaan. Hierna  lopen we nog wat rond en gaan we naar een rooftopbar om daar een koffie te drinken. Geheel in Peruaanse stijl, want we krijgen ook een poncho aan, lekker want boven is het best fris. Op de terugweg reserveren we voor morgen een cursus om je eigen chocolade te maken, super leuk! In het hostel rusten we wat uit en in de avond doen we boodschappen en gaan we gezellig samen uiteten, wederom komen we bij erg leuke plekjes terecht!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl