Tours4tips

7 februari 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Vandaag ben ik aangekomen in Buenos Aires! De vlucht verliep voorspoedig en nadat ik gedag gezegd heb tegen de lange mannen, ga ik mijn koffer halen. Ik vertrek met een transfer richting het hostel. Eenmaal aangekomen en gesetteld, heb ik eigenlijk nog heel de dag open. Ik hoor dat er een tour die dag is, waar ik nog aan deel kan nemen. Dit ben ik dan ook van plan!

Er zijn best wat mensen die meegaan met de tour van mijn hostel, maar ook van anderen hostels. Ideaal, want zo leer ik in één klap veel mensen kennen. Ik heb gelijk een leuk gesprek met iemand van mijn hostel. Ze heet Sandra en ze komt uit Engeland. We praten veel over onze plannen en over de mooie plekken die we nog willen gaan zien.

Tijdens de tour trekken we met elkaar op en ik zie op mijn eerste dag in Buenos Aires al ontzettend veel van de stad!

Zo gaan we naar de buurt: La Boca, wat een ontzettend kleurrijke buurt is, maar ook naar Retiro en Recoleta.

Op een gegeven moment raak ik met andere mensen aan de praat en klikt het al gauw met hun. Dit zijn Fru en Sam, zij komen ook uit Engeland en zijn van mijn leeftijd.

We besluiten na de tour nog met elkaar rond te lopen, om Buenos Aires verder te verkennen. Dit was een ontzettend leuke dag, ik heb nummers uitgewisseld met iedereen en we gaan zeker nog met elkaar optrekken deze week!