BBQ

11 februari 2017 - Iguazú, Argentinië

Ik ben aangekomen in Iguazu na achttien uur in de bus gezeten te hebben. De busrit viel me uiteindelijk hartstikke mee en ik heb mezelf goed kunnen vermaken met de boeken die ik mee heb genomen. Ook ben ik heel goed met het in slaap vallen in de bus dus dat is ook wel fijn voor volgende busritten. Letterlijk tegenover het busstation is mijn hostel, dus dat scheelt zoeken. Fru is er al als ik aankom en we delen de kamer  samen met nog anderen ( een dorm ). Ik fris mezelf op en daarna gaan we gelijk met de bus naar de Iguazu Falls van de Argentijnse kant. Je hebt namelijk twee kanten, de Argentijnse kant en die van Brazillië. Ik ga ze beiden bezoeken met een georganiseerde tour van Kilroy, maar dat begint pas vanaf morgen. Het regent vandaag de hele dag, gelukkig hebben we beiden poncho's meegenomen. Eenmaal terug van het park, hebben we in de avond een barbeque met de mensen van het hostel. Dit is hartstikke gezellig en een mooie afsluiter van de dag.