Wandelroute onderschat

24 maart 2017 - La Serena, Chili

Gisteravond zijn Saskia en ik vertrokken met de bus naar La Serena. Het uitzicht wat we hebben vanuit de bus wanneer we vertrekken uit San Pedro is fantastisch. Het slapen in de bus gaat me ondertussen wel redelijk af, maar na de luxe van afgelopen dagen heb ik er een beetje de pest in. Gelukkig is de nacht snel voorbij en komen we om tien uur in de ochtend in La Serena aan! Bij het busstation kopen we gelijk een ticket voor Vila Alemana waar Jano woont. Daar vertrekken we zondag heen. We zijn daarna gelijk op zoek gegaan naar ons hostel en onderweg kwamen we er al achter dat ons hostel super centraal ligt! We zitten op de hoek van Plaza de Armas, maar ook dichtbij het strand en meerdere kerkjes die hier zijn. We vertrekkwn gauw van het hostel voor de lunch en eten wat op een schattig binnenhofje. Hierna struinen we wat rond op de markt en hebben we daarna nog een gigantisch lange strandwandeling. Op de terugweg halen Sas en ik sushi en eten we deze bij het hostel op. Het hostel is super en we hebben een grote tuin met allerlei kampvuurtjes. We zitten in de avond dan ook gezellig bij het vuur!