Weg uit Huacachina

15 april 2017 - Huacachina, Peru

Vandaag is de dag aangebroken dat we vertrekken uit Huacachina..
4 dagen intotaal zijn we hier geweest en deze dagen waren super. We zijn aan alles toegekomen hier, ontspanning, gezelligheid, zwemmen en een lekker bruin kleurtje gekregen. Deze dagen zijn ook echt weer voorbij gevlogen! Gister hebben we afgesloten met de groep in een goede discotheek in Huacachina. Dit was erg laat geworden dus sliepen Inez en ik vanochtend uit. Hierna hebben we ons uitgecheckt en hebben we nog zitten genieten bij het zwembad met onze vriend Omar. Wat een heerlijke dag, zwemmen even in de zon, in slaap vallen in de hangmat.. Hierna nemen we afscheid van de mensen die er nog zijn, want de meeste vertrekken ook vandaag of zijn al vertrokken. Dit maakt het wat makkelijker om Huacachina te verlaten aangezien de mensen met wie wij optrokken ook vertrokken zijn. We gaan naar Ica met de taxi en eten daar in een Chinees tentje ons avondmaal. Hierna staat ons een busrit te wachten van 11 uur naar Arequipa, om zo weer richting Chili te vertrekken. Helaas komt aan alles een eind!