Tango show

9 februari 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Vandaag heb ik niets op de planning staan en heb ik daarom afgespoken met Fru, Sam en Sandra! We zijn op de eerste dag naar een national park gegaan hier in Buenos Aires, dat beviel goed dus gaan we vandaag weer om daar gewoon te zitten en te relaxen. Na de gezellige middag met elkaar nemen we als eerst afscheid van Sam, hij gaat weg uit Buenos Aires en ik morgen zelf ook al! Wanneer ik terufben in het hostel pak ik mijn backpack weer opnieuw in, omdat ik morgen naar de Iguazu Falls vertrek. Dit is een onwijs lange rit in de bus van wel achttien uur. Ik vraag aan het personeel van het hostel of ik mijn koffer mag achterlaten aangezien ik na de Iguazu Falls weer terugkom in Buenos Aires in hetzelfde hostel voor nog één dag. Dit mag gelukkig en dat scheelt mij heel wat gesjouw! Wat ook leuk is, is dat mijn vriendin Fru ook graag naar de Iguazu Falls wilt en mij daar dus zal ontmoeten, om samen een dag het park in te gaan. Ze heeft zelfs hetzelfde hostel geboekt, dus dst is wel erg leuk. Als laatste activiteit hier in Buenos Aires, heb ik vanavond een diner en een tsngoshow. Deze show is onbeschrijfelijk ik heb heel erg genoten en het driegangen diner wat we kregen was ook typisch Argentijns eten dus dit was smullen.