Onhandig

8 februari 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Vandaag heb ik mijn eerste activiteit met Kilroy op de planning. Het loopt allemaal wat anders als ik gedacht had, omdat er vanuit ging dat ik continu met dezelfde groep zou zijn. Dit is niet zo, ik ben alleen, ik moet ook overal zelf heen en de activiteiten zijn met willekeurige mensen uit verschillende hostels. Best spannend voor mij, aangezien dit de eerste keer is dat ik alleen op reis ben, maar ik bekijk het positief. Ik ben continu met andere mensen en moet zelf alles maar voor elkaar zien te krijgen.  Helaas word ik gelijk op de proef gesteld, aangezien ik stond te wachten in de verkeerde lobby!! Ze zijn zonder mij vertrokken..  Ik kom gelijk tot actie en probeer in contact te komen met de tourguide, waar ze zijn en of ik ze nog kan ontmoeten. Dit kan en ik haast me naar de afgesproken plek. Ik heb gelukkig mee kunnen doen met de tour en dit keer de stad kunnen zien vanuit de bus. Er werd veel over de geschiedenis van Buenos Aires verteld en ook nu heb ik weer hele andere delen van de stad gezien.

In de avond heb ik afgesproken met Fru, Sam, Sandra en nog twee anderen. We gaan wat drinken in het 'tango' gebied, waar voornamelijk veel barretjes en mensen zijn. Dit is een ontzettend gezellige avond en zo is al mijn tweede dag in Buenos Aires voorbij!