Genieten van abuelita

3 april 2017 - Santiago, Chili

Vandaag stonden we vroeg op om Saskia uit te zwaaien! Zij vertrok met een transvib naar het vliegveld. Hierna heb ik afgesproken met Sandra! Een vriendin die ik aan het begin van mijn reis heb leren kennen. Zij doet aan couch surfing en is de hele week wezen logeren bij een jongen. Ze nodigt me uit daarheen te komen, omdat bij het appartament een dakterras is waar we wat gaan drinken. We praten over onze tijd hier in Zuid-Amerika en de plannen die we nog hebben. We gaan beiden naar het Noorden dus ik hoop haar nog tegen te komen. Hierna ben ik zelf wat wezen rondlopen en ben i k een kerkje ingegaan, wat achteraf de favoriete kerk van mijn moeder bijkt te zijn. Dat is dus wel speciaal. Hierna terug naar het huis , om wat te eten en mijn spullen klaar te maken voor Peru! Ik ga met abuelita even samen op pad om boodschappen te doen en wat te kletsen samen. Een rustige dag dus, ik lees even en ik ga ook sporten. Vanavond worden we om 01:30 opgehaald door een transvib!